Anasayfa

22 Mart 2013 Cuma

Yaprak Sarması Tarifi - Havuçlu Yoğurtlu Meze



Hayırlısı ile Pazar günü umreye gidiyoruz. Dün aşı işlemleri, eksikleri tamamlama, valizleri hazırlama derken bloguma yazı da giremedim. Gitmeden önce yemekleri hazırlayıp buzdolabına yerleştireceğim, akşam çocuklar işten eve geldikleri zaman ocakta pişirip yiyebilecekler. Eğer yemekleri hazırlamazsam yokluğumdan istifade ederek, 10 gün boyunca pizza yerler. :)

Ben umredeyken, yine tariflerim devam edecek, hazırladığım tarifleri, sağolsun Kızım bloguma ekleyecek.


Malzemeler:



Yapılışı:


Havuçlu yoğurtlu mezeyi mayonez kullanarak yapanlar da var. Ben biraz daha doğal olsun diye kullanmıyorum.

Havuçlu Yoğurtlu Meze Tarifi



Bugün vaktim olmadığı için tarifleri yarın :)


Yaprak Sarması Tarifi - Havuçlu Yoğurtlu Meze, Yaprak Sarması Tarifi, Yaprak Sarması, Yaprak Sarması Nasıl Yapılır?, Yaprak Sarması Nasıl Pişirilir?, Havuçlu Yoğurtlu Meze Tarifi, Havuçlu Meze Nasıl Yapılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.